tirsdag 28. februar 2012

Lillesøster sitt rom..,

I dag har jeg endelig fått ordnet og fikset på lillesøster sitt bittelille rom:-)
Som lillesøster har hun automatisk mye leker, siden hun både arver og får nytt. Men hun er flink å leke og trives godt inne på rommet sitt.
Fargen på veggene er den samme som hos storesøster, jeg elsker denne gråfargen mot de hvite listene og rosa pynt:-) den heter lun fra butinox sine fargekart. Spør om du vil ha fargekode;-)
Det nederste bildet er julegaven fra storesøster, er det ikke søtt??:-)
Her kommer noen bilder:-)
Håper du liker det!!:-)

2 kommentarer:

  1. kjempe fint frøken strøken, elsker lun fargen!! du er så flink og lager koselige jenterom!! :) lucky you. :)
    kleeems til deg fra meg :)

    ps, fin tallerkenhylle ;)

    SvarSlett
  2. kjempefint! Fikk et tips av den søte kjolen du har hengt opp,det skal jeg gjøre også,med en kjole jeg brukte som baby.Stjeler ideen,håper det er greit.Ha en flott dag:))

    SvarSlett